»» بی ام و M3 با تیونینگ G-Power


شرکت جی پاور تا کنون به تیونینگ غیر متعارف و غیر عادی محصولات بی ام و معروف بود و محصولات آن در عین اینکه قدرت های نجومی داشتند قیمت های نجومی نیز داشتند اما حالا جی پاور برای اثبات توانایی های خود و جذب مشتریان جدید کیفیت تقویتی نسبتا ارزان قیمتی برای M3 عرضه کرده است که قابلیت رسیدن به ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت نیز با آن به دست می آید .

 

وقتی مالک یک M3 از این شرکت استفاده میکند قدرت موتورش از ۴۲۰ به ۵۷۰ اسب بخار و گشتاورش نیز از ۴۰۰ به ۵۶۵ نیوتون متر می رسد . زمان لازم برای شتابگیری ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت توسط جی پاور ۴/۴ ثانیه و شتابگیری ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت ۹/۱۲ ثانیه اندازه گیری شده است . قیمت کیت کامل فقط ۱۱۵۰۰ یورو اعلام شده است که البته باید هزینه نصب را نیز به آن افزود . مجله اتو موتور اند اسپرت هر ساله در پیست ناردو در جنوب ایتالیا مسابقه ای بین تیونر ها برگزار میکند که قوی ترین و مطرح ترین تیونر های اروپا در آن شرکت میکنند . جی پاور نیز برای آزمودن خود امسال این M3 را به آنجا برده بود . محل آزمایش یک پیست دایره شکل است . شیب جانبی مسیر طوری طراحی شده است که در سرعت بالا شبیه ساز حرکت در خط مستقیم باشد یعنی در ساعت مورد آزمایش ، شتاب جانبی با گرانش زمین خنثی می شود . این بهترین مکان برای آزمودن حداکثر سرعت اتومبیل است زیرا همه ی فاکتور های لازم محیا است .

 

 

این سومین بار است که جی پاور برای خود آزمایی در تست ها شرکت میکند . در تست های قبلی نتیجه ی کار همیشه عالی و رکوردشکن بوده است . قطعه اصلی استفاده شده در این کیت سوپر شارژ ASA است .

 

 

راننده اتومبیل در روز تست مدیر فنی جی پاور بود  و وی توانست به سرعت ۳/۳۳۳ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند . در روز تست فقط دو اتومبیل که آنها هم ۹۰۰ و ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت قدرت داشتند از این اتومبیل سریع تر بودند . مشتریان این کیت میتونادد برای تجهیز کامل اتومبیل خود سیستم ترمز جی پاور را نیز سفارش دهند .

 

 

لازم به ذکر است اتومبیلی که مورد تست قرار گرفت پس از تست به مدت ۴ روز و مسافت ۳۰۰۰ کیلومر توسط تیم جی پاور رانده شد و کوچکترین مشکلی نیز تجربه نکرد .

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: